Shopaholic

Det hjälpte, jag har helt glömt av allt vad medicin heter. Jag tycker om att gå runt i stan själv ibland. Idag var det riktigt avkopplande även om det var sjukt mycket folk. Vissa trodde tydligen att de kunde gå rakt igenom mig så jag har fått armbågas en del.
När jag åker in till stan för att titta i affärer brukar jag veta innan vad jag vill ha och letar bara efter det. Idag har jag faktiskt tittat runt lite extra. Nu har jag dock lite för mycket att bära hem. Att ena handen är ockuperad av en fruit booster hjälper inte direkt. Jag kunde inte låta bli, de är alltid så trevliga på stora EH inne på centralen. Nu ska jag pallra mig hem igen. Sitter på tåget nu som luktar gammal fotsvett, blä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!