Donnerstag

Idag är jag så taskig att jag inte lägger upp några bilder alls. Anledningen är att min bror förbjuder mig att använda hans dator. Annars hade min lilla vän kanske fått en födelsedagsbild idag. Men man kan faktiskt fira något varje dag så en annan vacker dag kanske det dyker upp en fin bild.
Idag har jag och lillebror varit hemma hos mormor och morfar och spelat spel. Morfar utklassade oss alla och gjorde till och med banken pank.
Nu är jag så trött att jag inte ens orkar gå upp från soffan och gå till sängen. Så ska jag upp halv sju imorgon med, kanske dags att sova nu då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!