English is my thing

Hur duktig är inte jag då? Sitter och skriver CV och en massa arbetsansökningar på engelska. Känner mig riktigt nöjd med min insats och hoppas på lite glädjande nyheter inom kort. Exciting!
Därför har jag varit lite upptagen idag. Men jag hann med en sväng hos farmor i hennes nya lägenhet och även ett besök hos mormor och morfar. Jag är så tacksam att vi bor på ett så kort avstånd att man kan springa dit när man vill. Nu ska jag gå och lägga mig och ta en sovmorgon imorgon. Om inte mina söta bröder kommer på ett nytt roligt sätt att väcka mig på.
Good night sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!