Gott nytt år!

Då har man varit med och firat persiskt nyår. Hängde med två kompisar och tog oss en sväng förbi firandet i stan. Mycket trevligt med mat, musik och eld. Man ska tydligen hoppa över en eld för att lägga sjukdomar och annat dåligt från förra året i elden och ta med sig glöd och värme in i nästa år. Så nu ligger min gamla skit från 2011 kvar i askan och där kan den stanna. Nya friska tag för mig nu. Jag börjar redan med nya planer ganska tidigt imorgon över en lunch så nu ska jag sova.
God natt och gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!