Hemmafrun

Idag ringde mormor och ville dra med mig på en promenad i solen. Jobbigt bara att det blåste så mycket. Vi gick och tittade när min morbror kapade ner stora granar. Självklart var morfar med som teknisk rådgivare. Efter en timma fick jag och mormor order om att gå hem och sätta på kaffe. Morfar sa även till mig att han tyckte att jag skulle baka något. Självklart bakar jag när lilla morfar vill ha något gott till kaffet. Scones blev det och det var en riktigt mysig fika. Efter fikan fastnade jag hos mormor och vi bläddrade i gamla fotoalbum.
Nu har jag pallrat mig hem igen och får fixa middag till familjen som den lilla hemmafrun jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!