Löördaaay

Trevlig dag med gott sällskap. Jag har fått gjort ganska mycket idag faktiskt tack vare min lilla vän som hjälpt mig.
När vi kände oss klara för dagen tog vi VIP-bussen hem. Man får nämligen bara åka med om man står med på listan. Vilket vi såklart gjorde, de bästa platserna var reserverade för oss.
Ikväll blev det filmkväll med min pappa och bror. Killer Elite valdes, helt okej faktiskt. Vi tittade inte klart på hela för pappa somnade så vi får se klart imorgon istället.
Nu ska jag titta lite på tv tillsammans med Casper och mitt Pettson och Findus täcke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!