Monday

Mycket trevlig dag idag även om det är måndag. Började dagen med en liten intervju och sedan mötte jag upp min lilla vän J. Eftersom att det faktiskt är vår nu fick jag plockat fram min skinnjacka och för att det inte är helt varmt än invigde jag min nya pälskrage. Den satt som en smäck!
Det blev en liten shoppingrunda och en sväng till lovely EH. Så nu sitter jag här nöjd och glad med några shoppingpåsar. Tänkte nu ta och förgylla dagen med ett färskt avsnitt av Vampire Diaries.
Låter helt okej va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!