Nöjd

Vilken härlig dag det har varit idag. Jag har ingen koll på hur vårvädret nått övriga Sverige men i Göteborg flyger fjärilar överallt (i alla fall där jag har befunnit mig idag). Jag gick runt utan jacka och solen värmde helt underbart skönt. Släng på en god vän, en härlig promenad och utsikt över halva staden och det kan inte bli så mycket bättre. Vi hann även avnjuta en mycket god lunch i vårvärmen innan vi tyckte att det var nog för dagen.
Kanske är jag så snäll att jag slänger upp några härliga bilder imorgon.
Nu ska jag gå igenom ett kommande projekt innan jag ska sova. Känner mig så nöjd idag. Hoppas det är sol imorgon med, Göteborg är vackrast i solsken!
Guten Nacht!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!