Secrets

Jag blev så förvånad att jag fick bingo igår när jag spelade med mamma och farmor att jag blev helt lamslagen och inte kunde blogga. Jag visste inte att man kunde vinna på dom däe lotterna överhuvudtaget.
Annars är jag helt inne i mina planer, inget intressant för någon annan än mig själv och de jag väljer att berätta för in person. Så jag gör inte så mycket om dagarna förutom att försöka ta tag i lite viktiga grejer.
Var och hälsade på pappa på jobbet idag en stund och har även träffat J. Det var på tiden! Nu tänker jag gå och lägga mig och imorgon kommer Leo hem igen.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!