Tisdag

Idag blev det en fika i staden med friends och persisk musik till. Trevligt! Kul när vi satt och åt att ett helt bord satt och tittade på mig. Till slut kom den ena kvinnan fram och sa att de tyckte att jag hade en jättefin ring och förklarade att jag var så lik hennes dotter och de trodde att hon skulle se ut som mig när hon blev stor. Av en ren slump hade jag en bild på mig som liten på telefonen så jag fick visat den. Vi var faktiskt ganska lika.
Nu tänker jag slappa lite och kanske fortsätta projektet. Kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!