Vilodags

Jag är så trött i huvudet. Intervjun varade i fyra timmar och allt var på engelska efter det hann jag hem och värma lite lasagne innan jag åkte iväg på en föreläsning. Nu har jag bytt om till min kompletta Bob Marley-outfit som är såå snygg! Jag tänker bara krypa upp i soffan med massa kuddar och filtar, äta något gott (tror det blir ett grönt äpple) och titta på Gossip Girl. Jag ska ha en lugn och skön kväll för det tycker jag att jag förtjänar eftersom att jag varit så himla duktig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!