Familjekväll

Är det kalas så är det kalas tänkte jag efter att ha velat med kläderna ett tag. Det blev klänning ändå, en lång variant. Vi höll oss inomhus så jag slapp frysa ihjäl i alla fall. Massa god mat blev det och bus med kusiner och kusinbarn. Kan tala om att det går att leka och hoppa runt i långklänning också. Jag var den som snurrade snabbast på golvet när barnen hittade på en galen dans.
Nu på kvällen och inpå natten tittade vi i familjen på massa gamla filmer som farfar filmat för längesen. Jätteroligt eftersom ingen har sett dem innan.

Kom precis på att jag ska iväg på en rolig grej imorgon (idag) som jag helt glömt bort. Tror det är dags att släcka och ställa klockan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!