Friday

Det blev en indianoutfit idag igen. Väldigt märklig dag idag egentligen. Åkte en sväng på lite udda vägar, hamnade vid vattnet, vandrade rätt in i en ny värld och allt avslutades med att jag blev upplockad av en raggarvolvo.
Däremellan kan vi slänga in en härlig vän, lite glass, blommor, foto och gamla minnen. Svårt att hänga med kanske men så får det vara. Kan lägga upp foton imorgon så får ni en lite bättre bild av dagen.
Nu blir det att äta en förbjuden ostmacka samtidigt som jag tittar på en intervju med Alexander Bard sen ska jag sova gott i mina nya fina sängkläder.
Nattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!