Happy

Intressant möte idag, kommer att ha mycket att ta in för det nya jobbet. Har hämtat kläder och lite annat viktigt så jag är beredd på måndag då jag börjar lite smått. Ska bli spännande!
Efter mötet åkte jag till mitt stammisställe nämligen doktorn. Bara fjärde gången på en och en halv vecka. Men nu hoppas jag att jag slipper på ett tag i alla fall. Mina stackars nålstuckna armar behöver vila en stund.
Resten av förmiddagen/eftermiddagen spenderade jag med J. Det blev shopping och lunch i vanlig ordning. Sjukt segt bara att det inte fanns någon ordentlig laktosfri lunch. Annars var det toppen, vi hann även med en sväng till Espresso House. Jag vet inte var det var i min shake jag fick men jag skrattade hela vägen hem. Det kan varit sällskapet med eller en kombination av allt blandat med härlig sol och en skvätt lycka. Nu ska jag unna mig ett avsnitt Gossip Girl.
Finfint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!