I love glitter

"Vi ska ha glitter & glamour och lyx & lax!" sa min kloka vän en gång för längesen. Jag är fortfarande fast i glitterträsket. Så fort jag ser något som glittrar så måste jag titta och oftast känna litegrann på det. Det är något med mig och glitter alltså. Jag duschar i glitter och ibland lyckas jag sprida glitter lite här och var. Inte alltid så uppskattat dock. Jag vill ha glitter överallt!
Nu ligger jag i sängen och tittar på mina nya kuddar och känner mig lagom nöjd. Min säng kommer att glittra som en discokula från och med nu.
Ett helt inlägg om glitter, intressant va? Så kan det gå när min hjärna sticker iväg om kvällarna. Känner att det är dags att släcka och sova en stund.
God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!