Klick klick

Med min vanliga otur fick jag inte tag på det jag ville ha idag men det löste sig med några klick på datorn. Så nu får jag vänta på ett paket istället, det är ju också kul. Belöningssystemet är det bästa, det gör det nästan värt att springa till doktorn hela tiden. Fast om jag ska vara lite seriös så är det inte alls roligt. Det går framåt i alla fall med alla prover och utredningar, det är väl huvudsaken. Så jag kanske slipper ha en alien i magen som äter upp mig inifrån. Min egna teori om varför jag har ont hela tiden.
Annars har jag haft en bra dag idag. Nu måste jag sova så jag är pigg på mitt viktiga möte jag ska gå på imorgon. Spännande, spännande!
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!