Kvällstankar

Kvällsrutinerna är gjorda och jag ligger i sängen igen och tänker över dagen. Är inte direkt sugen på att sätta mig bredvid någon jag inte känner på tåget igen. Gjorde det idag men det var ingen succé direkt. Okej det kanske är kul att höra att man är den vackraste tjejen någon har sett men när mannen i samma ålder som min pappa följer efter mig och börjar dra i mitt linne för att titta på min tatuering och stannar och väntar på mig utanför tåget då har det gått way too far! Kanske dags att leta upp överfallslarmet igen. Andra gången den här veckan som jag får sällskap av en äldre man som berättar att jag är så vacker. Kanske ska börja hålla mig hemma istället tills jag skaffat mig en livvakt. En livvakt som skyddar mig från alla dessa tiggare som invaderat stan. Sluta trycka upp smutsiga muggar i ansiktet på mig och sluta kom fram och säg något som jag inte förstår samtidigt som händerna sticks fram. Låter jag som en elak person? Jag skänker gärna pengar men inte till ligor som insett att deras metoder fungerar och skickar ut folk i hela stan. Ska man inte ens kunna sitta i en park utan att någon kommer fram med muggen? Sluta skänka pengar till dessa personer och köp en Faktum istället! Då vet du att du hjälper just den personen du träffat och inte någon maffiaboss.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!