Lycka

Vilken fin känsla jag har i kroppen för tillfället. Svårt att beskriva men allt känns bara så bra. Igår hoppade jag runt och sjöng halva dagen innan det blev dags för grillning med trevligt sällskap. Sol, grillad korv, musik och lite vin. Vad mer kan man begära en lördag?
Idag blir det familjemys här hemma istället. Har precis varit vid sjön med pappa och brorsorna som badade och nu ska vi fira mamma med tårta bara för att hon är så bra. Om jag får min vilja igenom så kommer det även bli en omgång kubb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!