Måndag

Skulle varit ett inlägg här tidigare men det krånglade så då struntade jag i det så jag ber om ursäkt för det kära läsare.
Ja hur har dagen då varit? Det var lite motigt att gå upp och hitta motivation kan jag erkänna. Jag visste att det skulle bli en lång dag på jobbet. Som tur är har jag en mycket fin vän som dök upp som en liten glädjespridare och följde mig till jobbet. Sen att jag även fick världens finaste present gjorde mig på väldigt bra humör. När jag blev trött under jobbdagen plockade jag fram den och kikade lite och energin kom tillbaka.
Nu är klockan så mycket så det funkar inte längre utan jag får sova istället. Det blir en jobbig dag imorgon och jag kommer nog inte vara på jättebra humör om jag känner mig själv rätt. Så en liten varning: bråka inte med mig imorgon!
Tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!