Nice day

Trevlig dag i stan synd bara att det är så förbaskat kallt och regnar hela tiden. Ännu en gång blev det en lunch med en long lost friend. Så härligt att kunna umgås med vem man vill utan en massa tjat från någon.
Jag blev överlycklig när de kunde fixa en mjölkfri club sandwich till mig på stället vi skulle käka på. Underlättar mitt liv lite grann när det faktiskt finns ställen med service fortfarande. Inget tjafs eller frågor om hur allvarligt det är eller något sådant utan de fixade det jag ville ha från menyn utan problem. Tack så mycket! Servicen fortsatte på vägen hem när busschauffören gjorde en specialare för att jag skulle slippa gå i regnet.
Nu ska jag ta tag i mitt rum, eller snart. Jag ska bara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!