Sjukhuset

Idag har varit en riktigt jobbig dag. Har inte alls varit på humör. Började med ett sjukhusbesök som inte var alltför kul. Inte nog med att undersökningen gjorde ont, jag fick en diagnos med. Men nu vet jag varför jag har haft så ont i magen och skulle bara vilja trycka upp det i ansiktet på alla idioter som sagt att jag inte haft ont eller alla läkare som sagt att det har berott på något helt annat eller bara skickat iväg mig. Idag upptäcktes något som jag antagligen gått runt med i minst fyra år. Helt sjukt!

Kan väl påstå att dagen blev lite bättre framåt kvällen, det är faktiskt mammas födelsedag så vi gjorde en tårta. Igen! Vi gillar tårta i den här familjen.
Nu tänker jag gå och bädda ner mig ordentligt under mitt täcke. Jag får aldrig vila, imorgon blir en lång dag igen.


Kommentarer
Postat av: Amandah

Hej och Godmorgon. :) Tänkte tipsa om att Jag har lite saker kvar på bloppisen, bla. Jeffrey Campbell skor för 900 kr.



Lottar även ut en Unik Bloggesign. :)



Kika gärna in. :)

Kramis Amandah

2012-05-31 @ 04:23:50
URL: http://exeggutor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!