Skåning?

Jag lyckades! Både jag och cykeln har kommit hem efter lite om och men. Är så tacksam för att det finns några vänliga själar runt omkring ibland.

Har haft en mysig dag med min vän. Det blev lite blandat idag, ärenden och soffhäng. Vi har ätit god thaimat och jordgubbar med grädde samtidigt som vi tittat på hockey och skrattat åt dumma kommentarer. Jag började prata skånska under dagen också helt från ingenstans. Det var ganska intressant må jag säga.
Känns bra att jag ska upp tidigt imorgon och gå på möte. Jag hade inte alls behövt mig en sovmorgon.
Go'natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!