Sunny sunday

Självklart blev det en trevlig dag idag. Lite kallt bara om jag får säga det själv. Började dagen på ett ställe med lite viktiga uppdrag, shopping och en macka som inte alls var rolig. För att sedan komma på att vi ville till ett helt annat ställe. Några av mina favoritplatser. Det blev fina blommor, långa promenader och söta små djur. Avslutade med ännu en fika som var mycket bättre än den första. Jag och J är världsbäst på att fika!
Jag visste att det skulle bli en trevlig dag och släpade med mig kameran för att ta lite bilder. Självklart var det inget batteri så ni får nöja er med lite tråkigare mobilbilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!