Time machine

Kul att jag är så trött varje kväll att jag somnar i soffan. Jag har inte gjort det än idag men är nog på väg.
Idag har jag åkt båt och livflotte, räddat personer som ramlat i vattnet och släckt bränder. Som tur var är det övning, hade inte velat vara med om det på riktigt.
Efter säkerhetsdagen mötte jag upp mamma och fick hämtat foton som jag framkallat från en rulle som jag tagit när jag var 14 år. Hela dagen har varit lite som en tidsmaskin. Foton på människor som inte vandrar på jorden längre, Dr.Bombay på radion och fika med en gammal vän från lågstadiet. Det blir många återföreningar med gamla vänner nu för tiden. Roligt att man blir äldre och kanske inser vad som betyder lite extra här i livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!