Jag kan min fika

Idag har jag fortsatt på samma spår som igår, fika. Känner att det får vara slut på det nu dock men det blir ett kommande projekt.
Beger mig nu från landet in till stan igen. Ett himla åkande på mig hela tiden känner jag men det får vara så. Idag tänker jag inte ta fel buss och jag har till och med mig lurarna så jag kan lyssna på musik. Mumford and Sons tycker jag passar in i min höstkänsla för tillfället. Kanske till och med ska damma av Brandon Flowers, japp så får det bli medan regnet smattrar på bussrutan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!